środa, 6 sierpnia 2014

To już dziś :)

Dzisiaj Borussia Dortmund zagra towarzyski mecz na stadionie miejskim we Wrocławiu. W końcu spełni się moje marzenie. Jadę tam z rodzicami. Tak w sumie to nadal nie wierzę, że to już dzisiaj i że spotkam moją ulubioną drużynę :) Nie mogę się już doczekać.




 Neonowa, żółta spódniczka, jednak mój aparat w telefonie nie oddaje jej prawdziwego koloru, koszulka z Borussii Dortmund, frotka i wstążka :) Będę ubrana tak troszkę... huh oryginalnie? :D

No i oczywiście trampki ze sznurówkami BVB :)

Ostatnie selfie przed meczem :) 

NO TO WYCHODZIMY! 
A wy? Idziecie na mecz czy oglądacie w tv? :)

17 komentarzy:

  1. Ja raczej nie przepadam za oglądaniem sportu w TV, jak już to wolę wybrać się, by obejrzeć coś na żywo, chociaż i to rzadko się zdarza. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha u mnie raczej też rzadko, raczej oglądam w tv, wiadomo na żywo lepiej :D No ale nadarzyła się okazja spełnienia marzenia i zobaczenia Borussii także :D

      Usuń
  2. ja ani nie oglądam na żywo, ani w telwizji, ale świetnie, ze Tobie udało się tam być, skoro chciałaś ;) strój fanki- kolory i loga Borussi :D
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w planach założenie koszulki Błaszczykowskiego, ale potem do głowy strzelił mi taki pomysł :D

      Usuń
  3. Ja również nie oglądam meczów, ale przyznam że stylizacja idealna na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie oglądam meczów, ale przyznam że stylizacja idealna na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci że byłaś na tym meczu ;/ Świetnie dobrany zestaw XD

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie ;) Pozdrawiam ;*
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja :)
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Było świetnie, zaraz dodam posta z relacją :) Okej wejdę na kompa i zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wyjście się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Dziękuję za komentarz, obserwujemy? Ja już. http://mypositivediary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem jak bardzo chciałaś tam być i strasznie ci zazdroszczę, że byłaś na tym meczu *-* a ta koszulka jest genialna 👌

    OdpowiedzUsuń