piątek, 15 sierpnia 2014

Kiedy się nudzę...

Witajcie! W dzisiejszym poście pragnę wam pokazać co robię kiedy się nudzę. Uwielbiam robić różne rzeczy z papieru, malować ciuchy itd. Zawsze wymyślę coś praktycznego. Pragnę wam pokazać parę rzeczy, które wykonałam przez ten czas.

Wybaczcie za pogniecenia, ale specjalnie wyjęłam je z szafek rodziców :D


Koszulkę ze Snoopym zrobiłam mojej mamie na urodziny :)


Koszulka ze znaczkiem NIKE i napisem TATA. Zrobiłam taką 
mojemu tacie na imieniny. Pomysł znalazłam w internecie. 

I moja jakże cudowna koszulka udająca nike'a :D Nie patrzcie
na artystycznego koguta na mojej głowie :)

Trampki ze Snoopym zrobione na 18 urodziny mojej przyjaciółki

Torcik z papieru, a w każdym kawałku... maleńkie prezenty! 
To było również robione z myślą o urodzinach mojej mamy :D 

Słynne bransoletki Rainbow Loom, które zawładnęły polską 
młodzieżą w ostatnim czasie... i nie tylko młodzieżą :D Na 
zdjęciu moja i Mitchiego ręka :D Coś jak "bransoletki przyjaźni"? :D 

Sznurkowe bransoletki z napisem z drutu

Bransoletka z napisem Love. Tak, tak, artystycznie 
wykorzystałam frotkę Borussii Dortmund jako "poduszkę biżuteryjną" :D

3 komentarze:

  1. Świetne pomysły, widać że jesteś bardzo kreatywną osobą ;)
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne pomysły, cciekawy wpis oby tak dalej <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń