niedziela, 3 sierpnia 2014

Mitchie wyjechał

Mitchie, a dokładniej Mike to wujek w moim wieku :) Przyjechał do mnie na pięć dni. Zdecydowanie za krótko. Postanowiliśmy spędzić ostatni dzień jakoś fajnie, bo zobaczymy się dopiero za rok.



Oczywiście nie mogło obyć się bez selfie


W końcu miałam szansę popływać w basenie w ubraniach. 
Przyznam, bardzo miłe uczucie haha :D 
PLUSK! Uwielbiam skakać na bombę :D 
 

Przed samym przyjazdem taty Mitchiego wykorzystaliśmy funkcje
aparatu w moim nowym telefonie. Tak, nie musicie mówić, 
że jesteśmy idiotami. Wiemy to doskonale! :D 
Nie mogę się doczekać następnego roku. 

A wy? Macie kogoś takiego, kogo traktujecie jak brata/siostrę?
 





11 komentarzy:

  1. pozdrów go przy najbliższej okazji :D
    fajnie się bawicie, zazdroszczę, ja tylko siedzę w domu przed kompem bądź książkami ;p
    mam taką osobę, a nawet trzy, to moje najlepsze przyjaciółki, w dodatku poznane przez twittera :D
    //@ShipperMonte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej pozdrowię :) W sumie to było tylko 5 dni, resztę wakacji także spędziłam przed komputerem, na oglądaniu filmów czy czytaniu książek, niezbyt ciekawie :)

      Usuń
  2. haha, świetne zdjęcia ^^
    obserwuję :* stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie ufam na tyle ludziom, więc nie. nie mam takiej osoby :)))))))
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w bannery ♥
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że bawiliście się świetnie, życzę Wam szybkiego spotkania :D
    Pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że fajnie spędzony czas :P
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :))
    http://instagram.com/_klemka_?modal=true

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że fanie się bawiłaś :)
    Szkoda, że przyjechał tylko na pięć dni ;/
    Pozdrawiam cieplutko ♥ może obserwujemy?
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że już pojechał. ;c Miło było pierwszy raz w życiu spędzić z nim czas, choć zapamiętał mnie jako małą dziewczynkę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaa no tak :/ Przynajmniej cię zapamiętał :) Jednak mógł zostać choć trochę dłużej :/

      Usuń