środa, 21 stycznia 2015

Winter holiday ♥

Hejka! Co prawda zaczęłam ferie zimowe właściwie już w sobotę, piszę dopiero teraz. Najpierw odpoczywałam po szkole, bo oczywiście znowu byłam wykończona, a potem trzeba było powoli zacząć się przygotowywać do wyjazdu. W tym roku mam bierzmowanie i ksiądz zabiera nas na wycieczkę do Krakowa na trzy dni. Jedziemy właściwie już jutro, patrząc na to o której porze piszę ten post, a wracamy w niedzielę koło północy :) Mamy w planach również koncert Ani Wyszkoni we Wrocławiu, ale co z tego wyjdzie zobaczymy. Także...znowu mnie nie będzie. Zauważyłam, że komentowanie i liczba wchodzących na bloga zmalała, co mnie trochę martwi i zaczynam nie mieć motywacji. Jednak mam nadzieję, że ten brak motywacji całkowicie mnie nie dopadnie :) Miałam trochę spraw do załatwienia, przede wszystkim przemyśleć co zrobić babciom i dziadkowi na ich święto. W końcu wpadłam na pomysł babeczek o smaku snickersa, ponieważ są fanami tych batoników :) Zapakuję je w celofan i obwiążę czerwoną wstążeczką. Jeśli zdążę im zrobić jutro zdjęcia pomiędzy pakowaniem się i innymi rzeczami to możliwe, że je tu wstawię :) Z kolei byłam również u fryzjera, bo musiałam zrobić coś ze zniszczonymi końcówkami (wyszło na to, że ścięłam ich więcej niż bym chciała). Rozmyślałam również nad prezentem dla przyjaciółki i... nie wiem co jej kupić. Pomysł mam na papierowy tort (robiłam go już w wakacje dla mamy), a do każdego kawałku tortu chciałam wsadzić jakiś maleńki prezencik typu pomadka. Macie jakieś pomysły? Byłabym wam wdzięczna za podsunięcie mi ich.











Muszę jeszcze znaleźć kartę pamięci do telefonu, przynajmniej na czas wycieczki, tylko nie mam pojęcia skąd ją wytrzasnę haha :) I wykombinować jakieś fajne piosenki na MP4. 

Jak nigdy mam jakieś złe przeczucia co do tej wycieczki i nie mam pojęcia czemu.








A wy macie już ferie? Wyjeżdżacie gdzieś?

7 komentarzy:

  1. zazdroszczę ferii, ja swoje mam za 1,5 tyg ;/ nigdzie nie wyjeżdżam, zostaję w domu ;)
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ale Ci fajnie! ja ferie zaczynam dopiero na początku lutego :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ferie zaczynam 2 lutego :) nigdzie nie wyjeżdżam :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Kraków - też pisałam o nim posta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo zazdroszczę :) Mam tam przyjaciółkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam już ferie :)
    Mogłabyś zmienić kolor czcionki? Bo ten różowy strasznie utrudnia czytanie :(
    karilleyn- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zaczełam ferie ♥
    Piękne zdjęcia :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń