niedziela, 21 września 2014

Bow & Butterfly

Cześć :) Ten tydzień był bardzo męczący, odpoczywałam cały weekend. Obiecałam wam, że posty będą pojawiać się co mniej więcej sobotę. Nie miałam kompletnie żadnego pomysłu na post. Dzisiaj jednak zabrałam się za robienie pierścionków, ciut dziewczęcych, z gumek loom bands. To moje pierwsze pierścionki, także nie wyszły zbyt wyśmienicie i nie bardzo przypominają rzeczy które miały wyjść haha :)

Kokardka :) 

Motylek, nie miałam zamiaru pokazać środkowego palca, po prostu tak wyszło, nie gniewajcie się :D

Siedziałam nad nimi cały dzień, jakaś masakra, moja mama się dziwiła, że jeszcze się nie zniecierpliwiłam, najpierw pękła mi gumka(tak tak wiem), a potem mi spadła akurat jak już miałam zaczepiać, fajnie, co??? :))))))))))

Cóż takie moje szczęście i.. Taki uparciuch ze mnie :) Ale to w sumie chyba dobrze :) 

Podobają się wam? :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne pierścionki ci wyszły. Wiele widzę teraz takich gumeczek na rękach. Zainteresowało mnie robienie zwierzątek z tych gumeczek ale cóż nie chcę wydawać kasy na swe zachcianki. Chyba jestem oszczędna aż do przesady :D
    http://dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak haha ;) ja zamierzam się za nie zabrać, także w duży zapas gumek trzeba się uzbroić :)

      Usuń
  2. Kokardka super Ci wyszła. Nie wiedziałam, że można zrobić tak cuda z tych gumeczek :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszła Ci ta kokardka :)

    hyacinthxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń