poniedziałek, 1 września 2014

Back to school :)

Chyba jako jedyna robię ten post 1 września, ale cóż, zbierałam się na to i zebrać nie mogłam. Dziś po szkole byłam trochę zmęczona i poszłam spać, dlatego zdjęcia są słabej jakości przy świetle sztucznym :D

Dziurkacze ozdobne, czarne długopisy ( bardzo potrzebne do egzaminów!!!), kolorowe długopisy, uwielbiam mieć wszystko na kolorowo, ładnie to wygląda i lepiej mi się uczy z takich notatek :) Kolorowa taśma klejąca i podkreślacze o owocowych zapachach :D 

Piórnik i pióro (koniecznie z czarnym nabojem) Borussii Dortmund. Te rzeczy mam już od tamtego roku :)

Smycz Borussii Dortmund, kupiłam ją, żeby zawiesić swój identyfikator na szyi, bo będzie mi na co dzień potrzebny, żeby wejść do szkoły :D Swoją drogą, ciekawe kiedy je dostaniemy :) 

Plecak Borussii Dortmund, też drugi rok teraz będzie :) 


Pora na zeszyty :)
Oczywiście z Łukaszem Piszczkiem, bo jakby inaczej :)

Zeszyty, które zrobiłam sama :) Na pierwszym zespół Treble Makers z Pitch Perfect, a na drugim Łukasz :)

1. Kuba Błaszczykowski 2. Chomiki, uwielbiam chomiki :D 3. Zac Efron 

1. Mario Goetze 2. Sahin i Hummels 3. Durm 

1. Dominic Deutscher 2. Kuba Błaszczykowski 3. Panda z sarenką :) 













Kalendarz na Nowy Rok. Lubię sobie zapisywać w nich co roku wszelakie kartkówki, sprawdziany czy inne rzeczy, o których wolałabym pamiętać :D

A tak podpisałam zeszyty :)
Idę teraz do klasy trzeciej gimnazjum. Swoją drogą, strasznie szybko to zleciało. Zanim się obejrzę, będę miała egzaminy za sobą i będę szła do liceum. 
A wy do której klasy idziecie? 

9 komentarzy:

  1. Ciekawe zeszyty
    ps.mamy takie same panele :P czy tam podłogę :DD
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poszłam do 1 gim, ładne zeszyty.
    Widziałam ten z keep calm and shine w biedronce i sama chciałam go kupić, ale wydał mi się trochę drogi.
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ide do drugiej gimnazjum i już się boję trzeciej xD ale w sumie mam czas i tego się trzymam. sporo piłkarskich gadżetów :D
    http://opowiastki-prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłka musi być! Ja szczerze się nie bałam, ale od wczoraj po prostu jestem strasznie wystraszona, mam przeczucie że będę miała mało punktów i nie dostanę się do wymarzonego liceum :(

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i ciekawy post, choć muszę się przyznać, że zapomniałam się na chwilę i pomyślałam.."Czy ja wlazłam na blog jakiegoś chłopaka?" Na serio! Zapomniałam, że ty tak bardzo uwielbiasz piłkę nożną xD :P Ale to dobrze..każdy musi mieć jakieś swoje genialne hobby...ja niestety swojego jeszcze nie odkryłam, ale cóż... Pozdrawiam ;)
    http://wikamilikalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha :D Byłoby ciekawie :D Masz jeszcze czas żeby je odkryć, także spokojnie :D

      Usuń