niedziela, 22 marca 2015

Rekolekcje i Dni Otwarte :)

Hej! Co tam u was? :) Ja w bardzo dobrym humorku, pogoda dopisuje, bardzo słonecznie i prawie bezchmurne dzisiaj niebo :) W dniach 16-18 marca odbywały się w mojej szkole rekolekcje. W tym roku były ciekawe i nikt się nie nudził :) Odwiedzili nas RYMcerze ze swoją "misją" "NIE ZMARNUJ SWOJEGO ŻYCIA".


W sobotę, 21 marca czyli pierwszego dnia wiosny byłam w mojej szkole na dniach otwartych, żeby zobaczyć jak to jest w liceum, do którego zamierzam się udać. Najpierw oczywiście bardziej formalne rzeczy, potem występy uczniów, a potem zwiedzanie szkoły, co praktycznie pominęłam, bo przecież znam tą szkołę jak własną kieszeń :) Pokazałam tylko kilka najciekawszych miejsc mojej przyjaciółce z podstawówki, odwiedziłam ulubionych nauczycieli.

Pogoda była naprawdę piękna. Słońce grzało tak mocno, że założyłam tego dnia spódniczkę i skórzaną kurtkę. Z dziewczynami stwierdziłyśmy, że udamy się do parku na małą sesję, którą właśnie teraz wam pokażę :D


















Miłego dnia! :)

8 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam ostatnio dzień otwarty w szkole :)
    Widzę, że dobrze się bawiłaś.
    Piękne zdjęcia ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo dobrze, jak małe dziecko :) Trochę zaszalałyśmy :D

      Usuń
  3. Właśnie mam rekolekcje, są bardzo ciekawe :) Każda wolna chwila od szkoły to świetny czas !
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie niestety po 2 godzinach rekolekcji trzeba było wracać na normalne lekcje :(

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, też niedawno miałam rekolekcje. :)

    Świetny blog, otrzymujesz 20 obserwatora, będę tu wpadać częściej ^_^
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam rekolekcje 2 tyg.temu a dni otwarte są u mnie w szkole w kwietniu :)
    ~ katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń