czwartek, 2 kwietnia 2015

Hello April :)

Hejka! Co tam u was ciekawego? :) Ktoś was wczoraj nabrał? Mnie nie :D W końcu święta Wielkanocne, a co za tym idzie kilka dni wolnego. Będzie można spędzić czas z rodziną, malując jajka i idąc z koszyczkiem do Kościoła. A w poniedziałek będzie trzeba rano wcześnie wstać i wszystkich zbudzić zimną wodą. Mimo, że nie jestem już dzieckiem dzieckiem, tylko nastolatką, dalej sprawia mi to ogromną frajdę! Mamy już kalendarzową wiosnę, ale wciąż nie widać tego po pogodzie. Z rana świeci słońce, nagle staje się pochmurno, halny przewraca drzewa i popędza chmury (mieszkam w górach), burza, grad, śnieg, kilku godzinny brak prądu. Ja nie miałam go przedwczoraj przez 19 godzin. Jeśli moje lenistwo mi na to pozwoli porobię jakieś dekoracje świąteczne :) 

W sobotę, 28 marca byłam w Bielawie na spotkaniu młodych - do ŚDM 2016. Razem z moją przyjaciółką zostałyśmy wolontariuszkami. Wyjazd był bardzo zabawny, pogłębił moją wiarę. Wróciłam silniejsza duchowo, gotowa na wszystko, chętna do działania, radośniejsza. Mimo, że byłam zmęczona to uśmiech nie schodził mi z twarzy :) 



W grupie składającej się z 4 osób mieliśmy przygotować prezentację na lekcję niemieckiego o Wielkanocy w Niemczech. Jak co roku tyle, że teraz inny skład :) Wyszła nam tak wspaniała prezentacja, ale niestety nie było naszej profesorki :/ Mam nadzieję, że pozwoli nam to zaprezentować po świętach :)

Tu łapcie kilka zdjęć z przedwczoraj, do następnego! 









3 komentarze:

  1. lubię być wolontariuszką ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :)
    http://coswtymstyluu.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń