poniedziałek, 22 grudnia 2014

Świątecznie ♥

Przygotowania do świąt powoli zbliżają się ku końcowi. Kartki mam wszystkie, torebki na prezenty też, ale zakleję je dopiero jak wsadzę pierniczki :) Muszę jeszcze wypisać życzenia, posprzątać pokój i porobić figurki dla babci i wujków. Choinka w salonie ubrana, jeszcze czas na moją malutką do pokoju :) Wyrobię się? Nie wiem. Jutro spotykam się z moją przyjaciółką, która przyjechała z Belgii na święta. Obdarujemy się prezentami, pójdziemy na ciepłą czekoladę i lody piernikowe :) Czujecie ten klimat? Do mnie powoli trafia :) W tamtym roku jakoś nie bardzo wyczuwałam. A tak poza tym wciąż liczę na śnieg, który spadł wczoraj i poleżał tylko chwilkę :/ 





Figurki z gumek Rainbow Loom jako breloczki do kluczy zostały zaplanowane dla każdego członka mojej rodziny oraz dla Sary :) 




Oczywiście nie może zabraknąć prezentów również i dla zwierząt. Tak to ostatnie zdjęcie to gumowa kupa dla mojego psa :D






W tym roku postawiłam na własnoręcznie robione torebki na prezenty :) (nie są jeszcze gotowe)


Breloczki pakowałam w srebrną bibułę :) 


A tu jeszcze zdjęcie za czasów gdy kartki dopiero co się robiły :) 

Jeszcze później udekoruję pierniczki i popakuję je do pudełeczek :) Do świąt powinien pojawić się jeszcze jeden post :) 

Jak u was z przygotowaniami? Skończyliście? Domy wysprzątane? Choinki ubrane? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz