sobota, 8 listopada 2014

Okularki :)

Cześć! Co tam u was? Ja wyjeżdżam na weekend do cioci pod Wrocław i wracam w niedzielę wieczorem, a to tylko dlatego, że w poniedziałek muszę iść do szkoły. A wy jak? Macie wolne czy nie? Jakoś na początku października kupiłam okulary :) Mam wadę minusową i nie widzę z daleka, więc jak piszę z tablicy albo siedzę na komputerze muszę mieć je na nosie. Miałam już jedne w tamtym roku, ale ja przeważnie siedzę w pierwszej lub drugiej ławce i widziałam, także ich nie zakładałam bo po co. Poza tym twierdziłam, że wyglądam w nich strasznie i ich nie założę, choćby nie wiem co. Teraz wada troszkę postąpiła i trzeba było kupić okulary, które będą mi się podobały i będę je nosiła, Zaciągnęłam więc mamę do optyka i wybrałam takie, które chciałam :)































To tyle "nowej mnie" :) Wczoraj wieczorem usiadłam sobie z laptopem, nałożyłam słuchawki na uszy i zaczęłam tworzyć figurki z gumek loom bands :) Jedną z nich mogę się pochwalić :)





A oto i figurka w świetle dziennym :)




+ na koniec zostawiam was z widokiem z okna w ciągu ostatnich kilku dni :)


Jak wy spędzacie ten weekend? Nosicie okulary? A może soczewki? :D

12 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o poniedziałek to na szczęście mam wolne:))
    Te okulary do Ciebie pasują, ładnie w nich wyglądasz!
    zapraszam do mnie - http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie noszę okularów//śliczna jesteś ;)

    Zapraszam na mój blog. Na którym można wygrać post promujący i design : )
    BLOG- ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie noszę okularów choć w mojej rodzinie to prawie wszyscy noszą. Więc a pewnie też będę miała wadę wzroku, kiedyś. Ładnie ci w okularach :)
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy mnie to ze ci sie spodobały :)
    Hah niedlugo bedzie druga ich czesc wiec zapraszam jutro :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz te okularki :) ja nie muszę nosić :) może wspólna obserwacja?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ♡ ja od może miesiąca noszę okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam okulary!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń