sobota, 1 listopada 2014

Halloween :)

Oczywiście każdy z was wie, że wczoraj było nie co innego jak Halloween :) Niektórzy twierdzą, że to dzień bezsensowny, że to przywoływanie szatana itd. Niektórzy zaś przebierają się za różnego rodzaju stwory, biegają od domu do domu i wołają "Cukierek albo psikus!". W Polsce nie jest to jeszcze aż tak popularne, ale z roku na rok liczba potworów w tym dniu rośnie :) Co się dzieje jeśli nie dasz cukierka przebierańcom? Zastaniesz plamy od rozbitych jajek, napisy kredą, owinięty dom papierem toaletowym i wiele innych. Ja uważam, że to bardzo fajny dzień do doskonałej zabawy :) Nie było jeszcze roku, w którym bym nie poszła na obchody po okolicznych mieszkańcach aż do teraz. W tym roku trochę się rozleniwiłam i razem z Kasią tylko się przebrałyśmy i oglądałyśmy horrory :) A właściwie jeden, mianowicie Annabelle. Cóż, pierwsza a zarazem druga część tego filmu "Obecność" była o niebo lepsza, ale ten też należy do świetnych produkcji :) Chciałyśmy też obejrzeć "Morderczą Oponę". Pewnie nie słyszeliście o tym filmie. Cóż, obejrzałam go kiedyś z ciekawości, stwierdzam że jest tak głupi, że aż śmieszny i lubię czasem do niego wracać hahaha :D Kręciłam również filmik, ale niestety, przez przypadek usunęłam go z telefonu. Na szczęście znalazł się uprzednio na instagramie :D Co do filmów to zrobiłyśmy również "Śmietanowe Q&A" i oberwałam tylko raz :) Kilka filmików z tej zabawy również znajdziecie na moim IG :)









A wy jak się bawiliście? Obchodzicie Halloween? Za co byliście przebrani? Ile uzbieraliście cukierków? :)

11 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Uwielbiam to święto! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałyście się świetnie bawić 😊 super przebrania tak btw :D
    http://littlegirlinbigwrld.blogspot.be/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie jest mega! :)
    Widzę, że świetnie się bawiłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nic złego nie widzę w obchodzeniu Halloween. O bliskich, którzy odeszli powinno się myśleć cały rok a nie sobie nagle przypomnimy o nich 1 listopada. Z resztą halloween obchodzone jest dzień wcześniej, więc tym bardziej nie widzę powodu do tej całej sprawy. Jeśli chodzi o mnie to także obchodziłam halloween i nagrywałam ze znajomymi taki trochę zwariowany filmik na mój kanał :) Ale widzę, że wy też świetnie się bawiłyście

    Jeśli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzilam Halloween. :P
    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/
    obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeeejku, nie wiem czy bym dała rade :D
    Ja bardziej obeznana w rysowaniu mangi :)
    Zapraszam na kolejna dawke zdjec ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Straszne.... czyli wyszło dobrze :)
    Mogę prosić o jeden komentarz tutaj ;)

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2014/09/photos-with-julia.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Ja obchodziłam Halloween wraz z moją kuzynką ^^

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjęcia :) hee. :*

    Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    Mój Blog - klik!
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją( jak mi się spodoba twój blog! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    OdpowiedzUsuń