poniedziałek, 13 października 2014

Wygraliśmy, przegrać nie mogliśmy ♥

Pewnie wiecie, że wczoraj wygraliśmy mecz z Niemcami. Taka historyczna chwila, mam nadzieję, że powtarzalna :) Czekałam na ten wieczór bardzo długo. Ubezpieczyłam się w zapas chrupek i popcornu,ubrałam koszulkę, wzięłam szalik, namalowałam flagi na policzkach i heja na kanapę przed telewizor. Pewnie się zdziwicie, jak wam powiem, że podczas meczu i po nie miałam praktycznie żadnych emocji. Każdy mecz jaki oglądam przeżywam, może nie zewnętrznie ale wewnętrznie na pewno. Tym razem jednak, już parę dni przed meczem byłam 100 procentowo pewna, że wygramy. Siedziałam przed tv pisząc i relacjonując przy okazji mecz z moją przyjaciółką. Oceniałyśmy grę piłkarzy m.in Szczęsnego. Jakoś nie wydawałam żadnych okrzyków radości, czy coś w tym rodzaju. Mecz jedynie przyprawił mnie o palpitacje serca po pierwszym strzelonym golu. Tu jednak emocje się zatrzymały, bo tym samym wbiłam sobie do głowy, że już nie mają z nami szans. Powiecie, mistrz świata nie ma z nami szans? Strzelą nam i to jeszcze parę goli. Ja po prostu jakiś czas wcześniej pomyślałam "wygramy, nie mają z nami szans". Wszyscy mówili mi, że zwariowałam, że z mistrzami świata przegramy. Ale ja mocno wierzyłam, także przed meczem przeżyłam już coś w rodzaju wielkiej euforii. Wszyscy po meczu byli tacy podekscytowani, ja prawdę mówiąc trochę też, ale na pewno nie aż tak jak przed meczem. Spotkanie skończyło się wynikiem 2:0 dla biało-czerwonych. Dziękuję i gratuluję chłopaki! Mam nadzieję, że to nie ostatni taki mecz i w dalszym ciągu będą dawali z siebie wszystko. A kibice staną się jednym z zawodników, tak, jak miało to miejsce do tej pory. Już jutro mecz ze Szkocją, DAMY CZADU! :)

Przed meczem wzięłam się za pieczenie ciasteczek :D



























8 komentarzy:

  1. Widać, że jesteś prawdziwym kibicem !
    Ten mecz to coś ważnego, wspaniałego :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo dumna z naszej reprezentacji! Pokazali co potrafią ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeejku dziekuje :)
    A dodam chyba jutro ;3
    Rysowanie nie jest takie trudne :) Trzeba tylko cwiczyc i cwiczyc :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zacznę ćwiczyć, właściwie rysowałam kilka w ubiegłym roku i nie były złe :)

      Usuń
  4. Oglądałam ten mecz. Emocje niesamowite :)

    Byłoby mi miło gdybyś mogła kliknąć w linczek w nowym poście :)
    http://greentea83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to była najprawdziwsza niespodzianka, ze wygraliśmy. tym bardziej, ze do zera! Oby dalej tam dobrze ;)
    http://opowiastki--prawdziwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tamtym meczu była z nich ogromnie dumna :*

    Zapraszam również serdecznie do wzięcia udziału w moim konkursie (do wygrania mnóstwo kosmetyków) ♥
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/2014/09/kosmetyki-zgarniamy_21.html

    OdpowiedzUsuń