niedziela, 19 października 2014

4 urodziny galerii

Dziś odbyły się aż już 4 urodziny Galerii Victoria w moim mieście. Pamiętam do dziś jak w tamtym roku podczas urodzin odwiedziła nas Kasia Cichopek. Wiele osób miało okazję zrobić sobie z nią zdjęcie i otrzymać autograf. Potem gdy już zeszła ze sceny biegłam za nią wraz z mamą, ale ochroniarze nie dali nam dojść. Ona powiedziała, że nie ma przy sobie pisaka, na co ja podsunęłam jej swój. Widziałam, że niechętnie podpisała mi zdjęcie. Myślałam, że będzie inaczej. Że podejdzie do tego z uśmiechem. Ale trudno :) Ważne, że mam jej autograf w swojej kolekcji. W tym roku odwiedzili nas Mrozu, Bilguun i Natalia Siwiec. Najbardziej zależało mi na zdjęciu z Bilguunem (a nawet i selfie) oraz na jego autografie. Niestety tłumy były ogromne! Bilguun zszedł ze sceny oczywiście z eskortą ochroniarzy, ja w pędzie za nim. Krzyczałam do niego, żeby na chwilę się zatrzymał i podpisał mi chociaż zdjęcie, ale nawet się nie odwrócił, a ochroniarz mnie zbył. Dopiero po chwili ogarnął ich tłum fanek. Jedna z nich jakoś ubłagała ochroniarzy i udało jej się w spokoju zrobić z nim zdjęcie i chyba nawet dostać jego podpis. Zazdroszczę jej z całego serca. No cóż, mówi się trudno. Wróciłam do domu trochę zażenowana, ale może kiedyś znów się uda.

Weekend był strasznie męczący. W piątek byłam wieczorem w kościele (spotkania do bierzmowania) i wróciłam zmęczona mimo, że tylko śpiewaliśmy i się śmialiśmy. W sobotę przyjechała ciocia z moim kuzynem. Ten chłopak ma ADHD! Wytrzymać się z nim nie dało. Dziś popołudniu dopiero pojechali do domu i tak właściwie nie zrobiłam prawie nic w związku ze szkołą. A ten tydzień będzie na prawdę męczący. Kupa sprawdzianów, odpytywania itd. Mam nadzieję, że dam radę. A co u was?

8 komentarzy:

  1. Dużo sprawdzianów? Od kiedy plastyka i matma to dużo? Odpytywanie? Ciekawe na czym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, geografia, chemia, plastyka, fizyka, angielski, niemiecki i dwa sprawdziany z matmy nie brzmią zachęcająco ;)

      Usuń
    2. Nie zmyślaj. Z geografii nie będzie żadnego sprawdzianu. A chemii rzekomo (wiem z twojego konta na portalu społecznościowym) uczyłaś się od miesiąca i jakoś nic nie było i raczej nie będzie skoro jest zapowiedziany sprawdzian. A co do dwóch sprawdzianów z matmy to trzeba było się uczyć i nie dostawać 1, a nie narzekać. A na fizykę wystarczyło przyjść. Z angielskiego faktycznie skomplikowany sprawdzian- powtórzenie, czyli wiadomości, które musisz umieć... A niemiecki? Jest w następnym tygodniu. ;)

      Pozdrawiamy, Pogromcy Kłamstwa

      Usuń
  2. Dokładnie. Deszczowe poranki to jest porażka dnia codziennego. Aż nie chce sie wstawać :D
    Słodko wygląda ta czcionka na twoim blogu :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, wszyscy na nią narzekają, ale mi osobiście się podoba :)

      Usuń
  3. Kocham Bilgunna ♥
    Bardzo proszę! Poklikasz w linki przy ostatnim poście? KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się co powiesz na obserwacje za obserwacje tojaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog :*
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń