poniedziałek, 4 maja 2015

Upragnione spotkanie :D


Hej! W ten weekend majowy naprawdę bardzo dużo się działo. Przyjechała moja przyjaciółka z Belgii i spędziłyśmy ze sobą popołudnie i wieczór :) Byłam też na imprezie, ale to już innym razem :) Sara miała przyjechać dopiero w wakacje, ale tydzień temu dowiedziałyśmy się, że będzie również i teraz. Poszłyśmy do parku i na plac zabaw, popstrykałyśmy trochę fotek. Gdy szłyśmy sobie spacerkiem, wyprzedzali nas chłopcy na rowerach. Jeden z nich wjechał prościuteńko w słup! Ja wiem, że nie powinnyśmy śmiać się z cudzego nieszczęścia, ale naprawdę mało co się nie popłakałyśmy. Podniósł się z ziemi, wsiadł na rower i wszyscy trzej uciekli jak burza. Ze względu na to iż był to 1 maja nie miałyśmy gdzie pójść. Obijałyśmy się z kąta w kąt po mieście. Spodziewałam się wszędzie pustek, a tymczasem dużo spacerowiczów w parku z psami, na placu zabaw dużo dzieciaków i dresów. Zajęli nam naszą ulubioną huśtawkę i tyrolkę.. I ogólnie dużo ludzi na ulicach, a w moim mieście w takich godzinach to rzadkość. 

































Moje piękne odklejające się conversy :)










A wy? Jak bawiliście się w weekend majowy? :)

13 komentarzy:

  1. oo widać że spotkanie się udało :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie majówka minęła zdecydowanie za szybko :(

    http://anas-fashion.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super,że spędziłyście fajnie czas!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tak patrzę na zdjecia to mimo zajętej huśtawki to chyba było fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy weekend majowy świata heuheu, kocham te zdjęcia >>>
    http://littlegirlinbigwrld.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy weekend majowy świata heuheu, kocham te zdjęcia >>>
    http://littlegirlinbigwrld.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie napisane, bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Będę tu częściej zaglądać, bo twój blog jest naprawdę wyjątkowy! ♥

    Zapraszam :)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, nieczęsto spotykam się z opinią "wyjątkowy" czy, że genialnie piszę :)

      Usuń
  8. Świetny post :)
    Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno pozostanę na dłużej. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czaaad! zazdroszczę mega pozytywnego spotkania♥

    ♥zapraszam obserwuję pozdrawiam♥
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń