czwartek, 24 lipca 2014

No to zaczynamy!

Jestem Sandra. Założyłam bloga, bo będzie to w pewnym sensie.. taki mój pamiętnik. Pisałam już jednego bloga, ale chcę zacząć od nowa. Na początek, fajnie byłoby się poznać :) Uwielbiam sport. Oprócz grania w piłkę nożną, lubię też koszykówkę. Siatkówki wprost nienawidzę! W podstawówce bardzo lubiłam, ale zmieniło się to w gimnazjum, podczas gdy siatkę mamy na każdej lekcji wf. Jestem bardzo wrażliwą osobą, z reguły jestem cicha i nieśmiała, jednak w gronie najlepszych przyjaciół bardzo mi odbija :D Mam dwa ulubione filmy, które mogłabym oglądać na okrągło i dalej mi się nie znudzą, mianowicie "Jutro kiedy zaczęła się wojna" i "Pitch Perfect". Mieszkam w górach. Uwielbiam tutejszy klimat. Mogłabym całe dnie się wspinać. Panicznie boję się pająków. Podejrzewam, że mam arachnofobię. Ostatnimi czasy uwielbiam malować koszulki. Nie muszę mówić, że wychodzi mi to tragicznie, ale mimo to nadal to lubię. Bardzo lubię pomagać ludziom. Moje życie nie jest zbyt ciekawe, fascynujące, ale jeśli chcesz przeżyć je ze mną, zaobserwuj mój blog. No to co? Mój pierwszy post chyba już za mną. Początki bywają trudne :)

4 komentarze:

  1. będę tu zaglądać, czekam na następny post i życzę sukcesu! :)
    pozdrawiam, Marta xo

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj tam, Twój począteek jest naprawdę niezły :D /mydearmarcoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, też uwielbiam "Pitch Perfect" + obserwuje :)

    Zapraszam do mnie http://onlyonesmileofhope.blogspot.com/ też dopiero zaczynam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pitch Perfect jest świetny :D Dziękuję za obserwację, jasne, będę wpadała na twojego bloga :)

      Usuń